Skip to main content

Podjetje Volvo Cars poroča o 17,6-odstotni rasti svetovne prodaje v prvih devetih mesecih

20.10.2021

Podjetje Volvo Cars je v prvih devetih mesecih leta 2021 prodalo 530.649 avtomobilov, kar je 17,6 odstotka več kot v enakem obdobju lani.

Volvo recharge

 

Evropa, Kitajska in ZDA so poročale o rasti prodaje v obdobju od januarja do septembra, kljub zahtevnemu letu, ko so zaprtja delovanja dobaviteljev, povezana s pandemijo covida-19, povzročila svetovno pomanjkanje materiala.

Septembra je svetovna prodaja podjetja Volvo Cars dosegla 47.223 avtomobilov, kar je 30,2 odstotka manj kot v istem obdobju lani. Padec je bil povezan s pomanjkanjem sestavnih delov. To je vplivalo na proizvodnjo, čeprav se je ta ponovno pričela ob koncu meseca. Povpraševanje po izdelkih podjetja Volvo Cars je ostalo močno.

V prvih devetih mesecih leta 2021 se je število avtomobilov Volvo, prodanih na spletu, v primerjavi z enakim obdobjem leta 2020 povečalo za več kot 360 odstotkov. To rast je spodbudilo povečano povpraševanje strank v kombinaciji z razširjeno ponudbo na več trgih.

Ponudba polnilnih modelov avtomobilov Volvo Cars Recharge s popolnoma električnim ali vtičnim hibridnim pogonom je bila med strankami še naprej priljubljena. Delež modelov avtomobilov Recharge, ki so bili prodani po vsem svetu, je v prvih devetih mesecih dosegel 24,9 odstotka, v mesecu septembru pa 26,9 odstotka.

Prodaja v ZDA je v obdobju od januarja do septembra znašala 95.365 avtomobilov, kar je 29,6 odstotka več kot v istem obdobju lani. Septembra je število prodanih avtomobilov doseglo 9.350 avtomobilov, kar je za 9,0 odstotka manj kot septembra 2020, predvsem zaradi pomanjkanja razpoložljivih avtomobilov.

Prodaja podjetja Volvo Cars v Evropi je v prvih devetih mesecih leta dosegla 220.371 avtomobilov, kar je 10,0 odstotkov več kot v enakem obdobju lani. Na prodajno uspešnost v mesecu septembru je močno vplivalo pomanjkanje razpoložljivih avtomobilov, kar je vplivalo na prodajo na trgih, kot so Švedska, Združeno kraljestvo, Belgija in Italija. To je povzročilo padec na 18.089 prodanih avtomobilov, kar je 41,5 odstotka manj kot v istem obdobju lani.

Prodaja podjetja Volvo Cars na Kitajskem je v prvih devetih mesecih dosegla 132.610 avtomobilov, kar je 17,1 odstotka več kot v enakem obdobju lani. Septembra je bilo prodanih 9.696 avtomobilov, kar je 43,9 odstotka manj kot v istem obdobju lani.    

Podrobna razčlenitev regionalne prodaje je navedena spodaj: 



Na globalni ravni je bil XC60 še naprej najbolje prodajani model avtomobila podjetja v obdobju od januarja do septembra, saj je bilo strankam v maloprodaji prodanih 162.596 avtomobilov (2020: 131.091), sledi mu XC40 s skupno prodajo 156.920 avtomobilov (2020: 121.905 enot) in nato Volvo XC90 z 80.402 prodanimi avtomobili (2020: 61.327 enot).

-------------------------------------------------------------

Volvo Car Group v letu 2020
V poslovnem letu 2020 je Volvo Car Group zabeležil dobiček iz poslovanja v višini 8.5 BSEK (14.3 BSEK v letu 2019). Prihodki v tem obdobju so znašali 262.8 BSEK (274.1 BSEK). V celotnem letu 2020 je svetovna prodaja dosegla 661.713 (705.452) avtomobilov, kar je 6,2 odstotka manj kot v letu 2019.

O Volvo Car Group
Volvo Cars je bil ustanovljen leta 1927. Danes je ena najbolj znanih in uglednih blagovnih znamk na svetu s prodajo 661.713 avtomobilov v letu 2020 v približno 100 državah. Volvo Cars je od leta 2010 v lasti kitajskega holdinga Zhejiang Geely Holding.

Od decembra 2020 naprej je Volvo Cars v povprečju zaposloval približno 40.000 (41.500) delavcev, zaposlenih za polni delovni čas. Sedež podjetja Volvo Cars, razvoj izdelkov, trženje in administracija se v glavnem nahajajo v Göteborgu na Švedskem. Sedež podjetja Volvo Cars za azijsko-pacifiško regijo se nahaja v Šanghaju, za Ameriki pa v Mahwahu, NJ. Glavne tovarne za proizvodnjo avtomobilov se nahajajo v Göteborgu (Švedska), Gentu (Belgija), Južni Karolini (ZDA), Chengduju in Daqingu (Kitajska).

V skladu s svojim poslanstvom podjetja želi Volvo Cars strankam zagotoviti svobodo gibanja na oseben, trajnosten in varen način. To poslanstvo se odraža v številnih poslovnih ambicijah: na primer, do sredine tega desetletja želi, da bodo polovico njegove svetovne prodaje predstavljala povsem električna vozila, polovica prodaje bo na spletu, polovica njegove programske opreme pa lastna. Volvo Cars je prav tako zavezan nenehnemu zmanjševanju emisij ogljika s ciljem, da bi do leta 2040 postal podnebno nevtralno podjetje.
 

Preberite tudi

{{ item.title }}
{{ item.created_date }}