Novice

25.01.2021

Volvo Cars je zabeležil najboljši prodajni rezultat drugega polletja v zgodovini družbe ob okrevanju po pandemiji

Družba Volvo Cars je v letu 2020 izkazala največjo prodajo v drugem polletju v svoji zgodovini, saj je hitro rastoče povpraševanje po električnih vozilih spodbudilo okrevanje družbe po prizadetosti zaradi vpliva pandemije COVID-19.

 

Z odločnim ukrepanjem, usmerjenim v blaženje posledic pandemije v prvi polovici leta, je družba po kratki zaustavitvi hitro ponovno zagnala svoje poslovanje in stopila na pot hitrega okrevanja, kateremu je pripomoglo vse večje povpraševanje po seriji elektrificiranih vozil Recharge.

 

Delež modelov Recharge s povsem električnim ali priključnim hibridnim pogonskim sklopom se je leta 2020 več kot podvojil v primerjavi z letom 2019. V Evropi je delež vozil Recharge v celotni prodaji znašal 29 odstotkov, s tem pa je bil Volvo vodilna blagovna znamka na področju elektrificiranih vozil v regiji. Obenem je tudi vodilna blagovna znamka priključnih hibridov v ZDA.

 

Družba je na svojih dveh največjih posameznih trgih, na Kitajskem in v Združenih državah Amerike, skozi celo leto beležila rast prodaje, saj ji je v drugem polletju uspelo več kot le okrevati po padcu prodaje zaradi pandemije v prvi polovici leta.

 

»Po težkem začetku je bila druga polovica leta odlična, saj smo povečali tržni delež v vseh naših glavnih prodajnih regijah,« je dejal Lex Kerssemakers, vodja globalnih komercialnih dejavnosti. »V letu 2021 želimo graditi na tem pozitivnem trendu, saj nadaljujemo z lansiranjem serije novih električnih vozil Volvo in širimo naše spletno poslovanje.«

 

Medtem ko je v prvi polovici leta prodaja padla za 21 odstotkov, se je v drugi polovici leta 2020 družba vrnila na krivuljo rasti, ki jo je spremljala zadnja leta, in od junija dalje imela vztrajno mesečno rast. Prodaja se je povečala za 7,4 odstotka (391.751 vozil) v drugem polletju v primerjavi z enakim obdobjem leta 2019.

 

Družba je leta 2020 po vsem svetu skupaj prodala 661.713 vozil, kar je 6,2-odstotni upad v primerjavi z letom 2019. Čeprav končni rezultati za celotno leto še niso potrjeni, je bila družba uspešnejša od konkurence in v prvih enajstih mesecih leta povečala tržni delež v vseh glavnih prodajnih regijah.

 

Prodaja se je leta 2020 na Kitajskem dvignila za 7,5 odstotka, tj. 166.617 vozil, v primerjavi z letom 2019. V ZDA je bilo prodanih 110.129 vozil Volvo, kar je 1,8 odstotka več v primerjavi z letom 2019. Na obeh trgih so bili prodajni rezultati predvsem posledica porasta povpraševanja po nagrajeni seriji vozil SUV.

 

Na številnih ključnih trgih v Evropi je bila družba Volvo Cars deležna močnega povpraševanja po modelih Recharge. Medlost trgov kot posledica omejitev zaradi pandemije je povzročila padec celotnega obsega prodaje za 15,5 odstotka na letni ravni.

 

Pandemija je prav tako pospešila večjo usmerjenost družbe na spletno prodajo, ki bo ostala ključno področje v letu 2021. Leta 2020 je družba Volvo Cars več kot podvojila svoja spletna naročila v primerjavi z letom 2019. Stopnje osvajanja trga prek tega prodajnega kanala bodo ostale visoke in okrepile rast tržnega deleža.

 

Družba Volvo Cars se je zavezala postati proizvajalec premium električnih vozil in namerava v prihodnjih letih na trg lansirati nekaj povsem električnih avtomobilov. Do leta 2025 ima cilj, da njen obseg globalne prodaje sestavlja 50 odstotkov povsem električnih vozil, drugo polovico pa predstavljajo hibridi. Volvo Cars je trenutno edini proizvajalec avtomobilov, ki bo ponudil priključno hibridno izvedbo za vsak svoj model.

 

Spodaj je prikazan podroben razrez prodaje po regijah:

 

 

 

 

V letu 2020 je bil XC60 najbolje prodajan model družbe s skupno 191.696 prodanimi vozili (2019: 204.965 avtomobilov), sledila sta mu XC40 s 185.406 prodanimi vozili (2019: 139.847 avtomobilov) in XC90 z 92.458 avtomobili (2019: 100.729 avtomobilov).

 

 

Volvo Car Group v letu 2019

V poslovnem letu 2019 je Volvo Car Group zabeležil dobiček iz poslovanja v višini 14.3 BSEK (14.2 BSEK v letu 2018). Prihodki v tem obdobju so znašali 274.1 BSEK (252.7 BSEK). V celotnem letu 2019 je svetovna prodaja dosegla rekordnih 705.452 (642.253) avtomobilov, kar je 9.8 odstotka več kot v letu 2018. Rezultati kažejo na celovito preoblikovanje financ in poslovanja podjetja Volvo Cars v zadnjih letih, s čimer je podjetje pripravljeno na naslednjo fazo rasti.

 

O Volvo Car Group

Volvo Cars je bil ustanovljen leta 1927. Danes je ena najbolj znanih in uglednih blagovnih znamk na svetu s prodajo 705.452 avtomobilov v letu 2019 v približno 100 državah. Volvo Cars je od leta 2010 v lasti kitajskega holdinga Zhejiang Geely Holding.

 

V letu 2019 je Volvo Cars v povprečju zaposloval približno 41.500 delavcev, zaposlenih za polni delovni čas. Sedež podjetja Volvo Cars, razvoj izdelkov, trženje in administracija se v glavnem nahajajo v Göteborgu na Švedskem. Sedež podjetja Volvo Cars za azijsko-pacifiško regijo se nahaja v Šanghaju. Glavne tovarne za proizvodnjo avtomobilov podjetja se nahajajo v Göteborgu (Švedska), Gentu (Belgija), Južni Karolini (ZDA), Chengduju in Daqingu (Kitajska), medtem ko se motorji izdelujejo v Skövdeju (Švedska) in Zhangjiakou (Kitajska), komponente karoserije pa v Olofströmu (Švedska).

 

V skladu s svojim novim poslanstvom podjetja želi Volvo Cars strankam zagotoviti svobodo gibanja na oseben, trajnosten in varen način. To poslanstvo se odraža v številnih poslovnih ambicijah: na primer, do sredine tega desetletja želi, da bodo polovico njegove svetovne prodaje predstavljala povsem električna vozila, in vzpostaviti pet milijonov neposrednega poslovanja s potrošniki. Volvo Cars je prav tako zavezan nenehnemu zmanjševanju emisij ogljika s ciljem, da bi do leta 2040 postal podnebno nevtralno podjetje.

Povprečna poraba goriva: 4,4 – 8,3 l/100 km. Emisije CO2: 117 - 192 g/km. Emisijska stopnja: EURO 6d-TEMP-ISC. Emisije NOx: 0,0137 - 0,0671 g/km. Vrednost specifične emisije trdnih delcev pri dizelskih motorjih: 0,00011 - 0,00078 g/km, število delcev: 0,08 E+11 – 5,41 E+11. Ogljikov dioksid (CO2) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Emisije onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. prizemnega ozona, delcev PM10 in PM2,5 ter dušikovih oksidov. Cene ne vsebujejo stroška kovinske barve in priprave vozila. Za tipkarske napake ne odgovarjamo. Slike so simbolične. Več informacij o ponudbi pri pooblaščenem Volvo prodajnem zastopniku. MAXX AUTO d.o.o., Leskoškova 2, 1000 Ljubljana

Volvo in piškotki

S tehnologijo piškotkov (cookies) vam omogočamo kar najboljše doživetje naše spletne strani. Podatki pridobljeni preko piškotkov so anonimni. Prosimo označite ali se strinjate z uporabo te tehnologije. Več o piškotkih.

Sprejmem