Novice

17.06.2019

Družbi Volvo Cars in POC sta razvili prvi preskus trka vozila in kolesarske čelade na svetu

Volvo Cars, vodilna družba na področju avtomobilske varnosti, se je v sklopu novega inovativnega raziskovalnega projekta za povečanje varnosti kolesarjev povezala z najboljšo švedsko blagovno znamko na področju športa in varnosti pri razvijanju serije prvih preskusov trka kolesarske čelade z vozilom na svetu.

Partnerstvo je najnovejša potrditev vodilnega položaja Volvo Cars pri razvoju varnosti in dokaz, da družba sledi svojemu cilju izboljšanja prometne varnosti z različnimi pristopi, ki med drugim vključujejo sodelovanje in izmenjavo znanja.
 
Posledice trkov med kolesarji in vozili so pogosto hude poškodbe ali celo smrt in zato družba Volvo Cars sledi svoji jasni strategiji, s katero želi prek tehnologij aktivne varnosti povsem preprečiti tovrstne nesreče.
 
Sistem zaznavanja kolesarjev s funkcijo povsem samodejnega zaviranja uporablja avtomobilske kamere in radarje ter opozarja voznika na neposredno nevarnost trka in po potrebi tudi aktivira zavore. Gre za razvojno nadgradnjo sistemov samodejnega zaviranja v sili in zaznavanja pešcev v sklopu vizije varnosti družbe Volvo Cars.
 
Raziskovalni projekt Volvo-POC vključuje serijo posebno zasnovanih preskusov trka v znamenitem raziskovalnem centru družbe Volvo Cars v švedskem Gothenburgu in je del širšega raziskovalnega programa za razumevanje vrst dolgotrajnih poškodb kolesarjev.
 
Za izvedbo različnih meritev pri preskusu se kolesarsko čelado POC namesti na glavo testne lutke, ki je nameščena na preskuševalno opremo, od koder se izstreli proti različnim območjem pokrova motorja mirujočega Volva z različno hitrostjo in pod različnimi koti. 
 
Preskusi temeljijo na regulativnih preskusnih postopkih za zaščito glave pešca. To družbama Volvo Cars in POC omogoča neposredno primerjavo rezultatov trka z nameščeno kolesarsko čelado in brez nje.
 


Trenutno so preskusni postopki za kolesarske čelade še dokaj osnovni in vključujejo spuščanje čelad z različnih višin na ravno površino ali površino pod kotom in ne upoštevajo trka vozila s kolesarjem. Projektom Volvo-POC želi nadalje izpopolniti in nadgraditi tovrstno preskušanje.
 
Ugotovitve raziskovalnega projekta bo družba POC uporabila pri snovanju varnejših čelad, ki bodo v primeru trka vozila s kolesarjem nudile večjo stopnjo zaščite, obenem pa bodo preskusi družbi Volvo Cars ponudili tudi koristen vpogled in ugotovitve glede tovrstnih nesreč pri nadaljnjem razvoju.
 
»Projekt z družbo POC je dober primer naše inovativnosti na področju varnosti,« je dejala Malin Ekholm, vodja varnostnega centra in ena od vodilnih inženirjev družbe Volvo Cars na tem področju. »Pogosto razvijamo nove načine preskušanja za kompleksne prometne situacije. Naš cilj ni samo izpolnjevati zakonske zahteve oziroma opraviti preskuse. Ne zanimajo nas samo ocene, temveč želimo prek dejanskih prometnih scenarijev razviti tehnologijo, ki bo še povečala varnost.«
 
Družba POC si je z več kot 60 mednarodnimi nagradami s področja varnosti, inovacij in dizajna ustvarila ugled strokovnjaka za nekonvencionalne pristope in iskanje novih raziskovalnih, znanstvenih in inovativnih poti za zmanjšanje števila nesreč.
 
»Tako kot pri družbi Volvo Cars tudi mi postavljamo varnost v središče svojega poslanstva in v tej smeri razvijamo tudi ideje in inovacije,« je povedal Oscar Huss, vodja oddelka za razvoj proizvodov pri družbi POC. »S tesnim sodelovanjem s strokovnjaki iz znanstvenega foruma POC Lab si prizadevamo postati vodilni pri predstavljanju novih varnostnih zasnov. Standardi certifikacije so bistvenega pomena, vendar ne smejo omejevati naše pripravljenosti in želje po razmišljanju zunaj okvirov določenih parametrov pri iskanju boljših in bolj inovativnih načinov za zmanjševanje posledic nesreč.«
 
V zadnjih letih se družba Volvo Cars osredotoča tudi na zaščito ljudi zunaj vozil. Leta 2010 je na primer na trg uvedla svoj sistem za zaznavanje pešcev s funkcijo povsem samodejnega zaviranja, tri leta kasneje pa podoben sistem za zaznavanje kolesarjev. Obe tehnologiji sta v sklopu paketa City Safety postali del serijske specifikacije v vseh vozilih Volvo in pripomogli izboljšati splošno prometno varnost. 
 
V enem od zgodnejših sodelovanj sta družbi Volvo Cars in POC delali na pilotnem projektu, da bi povezali kolesarske čelade in vozila za pomoč pri preprečevanju nesreč.
 

Opomba za urednike
 
•    Ta raziskava je del širšega projekta za razumevanje vrst dolgotrajnih poškodb kolesarjev in razvoj načel zaščite za boljšo varnost v cestnem prometu. V širši projekt so vključeni Volvo Cars, POC, KTH Royal Institute of Technology, MIPS in Autoliv. Projekt delno financira vladna agencija Vinnova. Ugotovitve iz tega raziskovalnega projekta bodo javno dostopne.
•    POC Lab je znanstveni forum strokovnjakov iz različnih panog in medicine, ki družbo POC podpirajo in ji svetujejo pri razvoju najbolj zanesljivih rešitev z višjo stopnjo zaščite.

-------------------------------

Skupina Volvo Car v letu 2018
Za poslovno leto 2018 je skupina Volvo Car zabeležila dobiček iz poslovanja v višini 14,185 milijarde švedskih kron (v letu 2017 14,061 milijarde švedskih kron). Prihodki v tem obdobju so znašali 252,653 milijarde švedskih kron (208,646 milijarde švedskih kron). V celotnem letu 2018 je svetovna prodaja dosegla rekordnih 642.253 (571.577) avtomobilov, kar je 12,4 odstotka več kot v letu 2017. Rezultati poudarjajo celovito preoblikovanje financ in poslovanja podjetja Volvo Cars v zadnjih letih, s čimer se podjetje pozicionira za naslednjo fazo rasti.
 
O skupini Volvo Car
Volvo je bil ustanovljen leta 1927. Danes je Volvo Cars ena najbolj znanih in uglednih avtomobilskih blagovnih znamk na svetu s prodajo 642.253 avtomobilov leta 2018 v približno 100 državah. Volvo Cars je od leta 2010 v lasti kitajske skupine Zhejiang Geely Holding (Geely Holding). Do leta 1999, ko je podjetje kupila družba Ford Motor Company iz ZDA, je sestavljalo del švedske skupine Volvo. Leta 2010 je podjetje Volvo Cars prevzela skupina Geely Holding.
 
Sedež podjetja Volvo Cars, razvoj izdelkov, trženje in upravljanje se večinoma nahajajo v Göteborgu na Švedskem. Sedež Volvo Cars za Kitajsko se nahaja v Šanghaju. Glavne tovarne za proizvodnjo avtomobilov se nahajajo v Göteborgu (Švedska), Gentu (Belgija), Južni Karolini (ZDA), Chengduju in Daqingu (Kitajska), medtem ko se motorji izdelujejo v Skövdeju (Švedska) in Zhangjiakou (Kitajska), deli karoserije pa v Olofströmu (Švedska).

O družbi POC
Družba POC, ustanovljena leta 2005, je vodilni proizvajalec čelad, zaščitnih očal, zaščitnih jopičev, oblačil in dodatkov. Švedska družba ima močno poslanstvo: »Zaščititi življenja in zmanjšati posledice nesreč pri športnikih in vseh, ki to želijo postati.« Družba POC se ponaša z več kot 60 mednarodnimi priznanji s področja inovacij, varnosti in zaščite, vključno s prestižno nagrado s področja kolesarstva »Brand of the Year«.

Za več informacij obiščite spletno stran: www.pocsports.com
 

 

 

Povprečna poraba goriva: 4,4 – 8,3 l/100 km. Emisije CO2: 117 - 192 g/km. Emisijska stopnja: EURO 6d-TEMP-ISC. Emisije NOx: 0,0137 - 0,0671 g/km. Vrednost specifične emisije trdnih delcev pri dizelskih motorjih: 0,00011 - 0,00078 g/km, število delcev: 0,08 E+11 – 5,41 E+11. Ogljikov dioksid (CO2) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Emisije onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. prizemnega ozona, delcev PM10 in PM2,5 ter dušikovih oksidov. Cene ne vsebujejo stroška kovinske barve in priprave vozila. Za tipkarske napake ne odgovarjamo. Slike so simbolične. Več informacij o ponudbi pri pooblaščenem Volvo prodajnem zastopniku. KMAG d.o.o., Leskoškova 2, 1000 Ljubljana

Volvo in piškotki

S tehnologijo piškotkov (cookies) vam omogočamo kar najboljše doživetje naše spletne strani. Podatki pridobljeni preko piškotkov so anonimni. Prosimo označite ali se strinjate z uporabo te tehnologije. Več o piškotkih.

Sprejmem
Več informacij